forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Kan ikke se hvad jeg har i ordre i varekartoteket

0
Hej!

Jeg er meget ny i lagerstyringsmodulet. Jeg har oprettet en bestilling og har "sendt" den, men kan ikke se den i varekartoteket. Hvad gør jeg forkert?
spurgt 2 Nov, 2013 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Kiki (280 points)
status opdateret 4 Nov, 2013 af Steffen E

1 Svar

Hej Kiki,

"Velkommen til" lagerstyring :)

Mit umiddelbare bud vil være, at du ikke har registreret bestillingen som sendt. Den skal nemlig registreres som sendt, før du vil kunne se den nede i dit varekartotek. Giver det mening?

Er du ellers kommet godt i gang med lagerstyringen?

Mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 2 Nov, 2013 Spørgsmål af Steffen E (151,510 points)
Hej!

Jeg har sendt den, og den ligger også klar til at blive modtaget under "Modtagelser", så hvorfor kan jeg ikke se den under "i ordre" i varekartoteket?
Så er du i hvert fald så langt. :)

Den burde fremgå i kolonnen bestilt med et antal, ud fra din beskrivelse. Gør den ikke det?

Mvh

Steffen Ekelund
Hej Steffen!

Jo der kan jeg se det, men hvornår fremgår den så i kolonnen "I ordre" - hvad er forskellen på disse to kolonner?
Super.

Forskellen på de 2 kolonner er som følger.

Bestilt: Det du har bestilt ved din leverandør som du endnu ikke har modtaget endnu.

I ordre: Det dine kunder har ringet til dig og bestilt ved dig, som du har bekræftet med en ordrebekræftelse.

Giver det mening?

Steffen
Hej Steffen

JEPS.
Perfekt :)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”