Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tillægsmodul periodisering

0
Hej

Hvordan kan det være, at i jeres hjælpevideo for tillægsmodul periodisering siger i, at dette tillægsmudul er gratis, men når jeg så forsøger at tilføje det, så koster det kr. 20,00 pr. måned? Det er da misvisende.

Mbh. Bende
i Spørgsmål » Andet af (120 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Bende

Det er en beklagelig fejl, videoen der linkes til er en gammel video og vil blive rettet. Vi har ændret det til at være et betalings tillægsmodul pr. 01.10.13.

Jeg har videreformidlet til rette vedkommende at vi skal have styr på videoen og beklager din oplevelse hermed.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)
Ærgerligt, så vil jeg ikke bruge det :-(
Det skal jeg selvfølgelig beklage. Men godt du opdagede det.
Hej Bende

Vi har for nærværende skrevet i kommentarerne til filmen at der er kommet en pris på tillægsmodulet samt nævnt det i e-copedia indtil vi har fået færdigproduceret en ny video.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)