Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forkert rækkefølge i visning af faktura (ny grænseflade)

0

Hej,

 

Rækkefølgen af felter der præsenteres i en række til ny faktura er ikke umiddelbart naturlig:

Linjenr. Varenr. Varenavn Antal Enhedspris Enhed Rabat I alt  

Det burde være: Antal Enhed Enhedspris og ikke Antal Enhedspris Enhed

som i:

hvad sælger du? 3

3 hvad? kg

hvad koster det? xxx kr.

og ikke

hvad sælger du? 3

hvad koster det? xxx kr

aha, 3 hvad?

Håber det er klart, hvad jeg mener.

Mvh. Paolo

i Forslag » Andet af (120 points)
status opdateret af 🔒

3 Svar

Hej

Går du fra det er fakturalayout du mener.

Det retter du under design og layout. Her kan du selv bestemme, hvad der skal stå hvor på din faktura.

Mvh Anja
Forslag af (480 points)

Nej, jeg mener mens man skriver en ny faktura: rækkefølgen i en ny fakturalinje ikke i den færdige faktura. Se screendump nedenfor. Forestil dig at du har mange linjer, men selv med én er det klart. Hvis du læser "60,00 minutter 10,00" giver det mening. Hvis du læser "60,00 10,00 minutter" bliver det uforståeligt og man skal i hvert fald slå op på titellinjen for at finde ud af hvad er enhed og hvad er pris.

Hej

Ok, her kan jeg ikke hjælpe.

Mvh Anja
Hej Paolo

Tak for input - jeg har sendt den videre til vores designere af brugergrænseflade for input og så vil jeg vende tilbage til dig.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
ok, selv tak

/p

Hej Paolo

Jeg skal beklage at jeg ikke har fået svaret dig - det er implementeret helt som nævnt. Men det har du formegentligt opdaget smiley


Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)