Det er så desværre dét, den ikke helt gør :-)
Integrationen opretter jo i praksis fakturaen via samme 'skridt', som man ville gøre manuelt:
- Opret faktura
- Tilføj linje
- Tilføj linje
- Etc.
Retfærdigvis KAN man godt oprette flere linjer i én kommando - men der er i hvert fald mindst to kommandoer involveret.
Da "oprettelse af en igangværende faktura med tilhørende linjer" således kan bestå af flere steps, er e-conomic jo nødt til at vide, hvornår man er færdig. Og jeg ville temmelig nødig ud i noget med, at når en faktura oprettes, men ikke er ændret i X antal minutter, så antages den at være færdig :-)
Desuden synes jeg også, det vil være en forkert måde at håndtere det på. Hvis brugsscenariet er integrationer, kan man jo snildt skrue _integrationen_ sammen således, at denne bogfører fakturaen, når det ønskes. _Udsendelsen_ skal man så p.t. automatisere 'uden om' e-conomic, da e-mail-funktionalitet ikke er tilgængeligt i API'et for nærværende - men det er jo bestemt muligt at sætte op.
Mvh.