forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

nice to have - at vis faktura ikke er vinget af når faktura skal mailes

+1
Hej

Jeg tror overskiften siger det meste. Der er yderst sjældent jeg anvendes "vis faktura" når de skal mailes i bogføringsfasen. Så det ville være rigtigt rart hvis det skal tilvælges i stedet for at afvælges.

dette er i det nye e-conomic.

Det var bare det :-)
spurgt 17 Okt, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af Vagn Svinding (180 points)
status opdateret 16 Dec, 2013 af Lasse Bager

2 Svar

Bedste svar
Hej Vagn

Tak for dit indlæg

Jeg har skrevet dette op til vores teknikere og afventer svar derfra svar. Det kan være det bliver rettet det kan også være det ikke gør. Men jeg syntes helt sikkert det ville give mening.

God dag :-)

Mvh.

Peter Friis

Online regnskabsprogram

besvaret 17 Okt, 2013 Forslag af Peter Friis (24,160 points)
valgt som bedste svar 17 Okt, 2013 af Vagn Svinding
For mig ville det altså give mere mening, hvis man kunne gemme den indstilling, man oftest bruger! Ligesom man kan gemme en standardtext til email.

Mvh

HelleB
Hej Vagn

Så er det næsten jul.

Vi har lavet/rettet den funktion du beskriver i dit indlæg.

Håber du bliver glad :-)

God dag.

Mvh.

Peter Friis

Online regnskabsprogram

besvaret 29 Nov, 2013 Forslag af Peter Friis (24,160 points)
Hej Peter.

Nu har i lavet det som en checkboks, og det er fint, hvis den så bare viste ordre/faktura når man valgte det?
Det virker tilsyneladende ikke.

VH Reparo ApS
overvejes× 117
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”