forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Excel 2013

0
Hej...

Jeg havde Excel 2010 hvor jeg brugte funktionen vis i excel. Det fungerede også rigtig fint.

Men så købte jeg Excel 2013, og nu kan excel ikke bruge værdierne.

Dvs. når jeg f.eks. står under debitorerne og trykker vis i excel, kan jeg ikke bruge disse saldi til formler. Jeg skal så gemme denne excel fil i dropbox, åbne den på en anden computer med excel 2010, konvertere alle tal til tal. Gemme den og åbne den på Excel 2013, og så kan jeg bruge disse tal med formler.

Jeg kan ikke i excel 2013 konvertere alle tal til tal:(

Håber nogen kan hjælpe:)

Vh Rasmus
spurgt 15 Okt, 2013 i Spørgsmål » Import og eksport af data af ssumsarr (250 points)
status opdateret 16 Dec, 2013 af Philip Kofod-Nielsen

1 Svar

Hej Rasmus

Tak for dit indlæg

Jeg har lige prøvet på mit windows 8 med excel 2013. og her kan jeg godt lave formeler med talene. Har du nogle eksempler hvor du ikke kunne gøre dette ?

Jeg vil evt. gerne prøve med den fil du får ud. Hvis det altså stadig driller.

Du kan sende en mail til info@e-conomic.dk ATT Peter Friis. Så vil jeg rigtig gerne prøve at lave de formeler som fejler for dig.

Håber vi kan finde en løsning

God dag

Mvh.

Peter Friis

Online regnskabsprogram

besvaret 16 Okt, 2013 Spørgsmål af Peter Friis (24,160 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”