forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Mulighed for beregning i celler ved bogføring

0
Det kunne være rigtig lækkert, hvis man kunne lave beregninger i bogføringskladden, når man f.eks. skal fordele en telefonregning på flere forskellige medarbejdere, men fakturaen kun er specificeret med nettobeløb og en samlet moms til sidst. F.eks.

Medarbejder 1: 100 kr.

Medarbejder 2: 100 kr.

moms: 50 kr.

Total: 250 kr.

Så ville jeg gerne få systemet til at udregne =100*1,25, når det tastes i feltet, men der kommer i stedet en fejl.

Kan det sættes op? :)
spurgt 11 Okt, 2013 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Tina S.T. (510 points)
status opdateret 22 Nov, 2013 af PeterLuthman

2 Svar

yes! Jeg er enig, jeg har også forskellige linjer og konti på en gang smiley

besvaret 11 Okt, 2013 Spørgsmål af GANvf (310 points)

Hej Tina

Tak for dit indlæg! smiley

Det er faktisk noget som vores Superkladde kan, her er felterne mere Excel-prægede. Derfor kan du også skrive fx "= 100*1,25" og så regner den det ud for dig i feltet, du kan få tilknyttet superkladden ganske gratis ved at kontakte os, og den kan - hvis man er ferm til bogføring lette ens arbejde en hel del.

Håber det hjælper dig videre smiley.

Med venlig hilsen

Peter Luthman

Online regnskabsprogram

besvaret 22 Okt, 2013 Spørgsmål af PeterLuthman (10,290 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”