Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Nøgletalsrapport

0
Hej

Jeg er en meget ihærdig bruger af E-conomics og synes generelt, at det er let at arbejde med.

Jeg har en kunde som efterspørger mange nøgletal i forbindelse med sin månedsbogføring. Det værende lønprocent af omsætningen, Dækningsbidragsprocent, forskellige vareforbruges procenter samt diverse andre nøgletal.

Jeg kunne godt tænke mig om der var en mulighed i E-conomics hvor man selv ud fra de enkelte kunders kontoplan kunne lave sin egen kunderelateret nøgletalsrapport efter kundernes ønsker.

 

Ved ikke om det findes, men alternativt synes jeg som revisor, at det vil være en god ide fremadrettet at gøre lidt mere ved.

 

KH

Kim Hald Schütt
i Forslag » Andet af (140 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Kim

Vi har allerede en nøgletalsrapport som dog kræver at tingene er sat op på de enkelte konti. Men heri fremgår der også de ting du forespørger.

Den findes på fanebladet rapport.

Alternativt er det jo relativt simpelt at sætte op i excel således at man blot skal smide tallene fra saldobalancen i excel.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)