Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Autoudfyld af tekstfelt

0
Ville det være en mulighed at få tekstfeltet i bogføring - opret postering, til at huske tidligere indtastet tekst!

Skal som oftes bruge samme tekster hver md. men er pt. nød til at indtaste det samme hver gang.

Kan der er ikke laves en huskefunktion, således at den lægger det i en valgbar liste, som sorteres i alfabetisk rækkefølge. Når man så indtaster det første bogstav vil der  fremkomme de tekster man tidliger har skrevet med samme forbogstav.

Måske er det mig, der ikke har fundet ud at om det allerede er muligt, da jeg endnu ikke er så stærk i programmet. Dog irriterer det mig at jeg gang på gang, skal taste samme tekst.

Mvh. Christel
i Forslag » Andet af (120 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Christel

Det er desværre ikke muligt så direkte som du beskriver det.

Du kan via superkladden oprette automatisk bogføringstekst til finansposteringer - det skal du gøre under kontoplanen.

Hvis du benytter almindelig bogføring så kan du benytte fordelingsskabelonen, men det bliver for mig at se aldrig rigtigt elegant. Så desværre for nærværende er det de eneste muligheder der er.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)