Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Det nye look på kassekladden

+1
Hej Jeg synes det nye look er brandirriterende, hvorfor skal kassekladden vises i en smal strimmel ved siden af indtastningsfelterne, som så bliver meget små. Kunne det ikke lade sig gøre, at slette det eller i det mindste, at man kan lukke det ned. Jeg har spurgt på chat, om jeg kunne ændre det, men svaret var, at det var for at hjælpe til med at se, hvor langt man var - det kan man da se på selve siden, så jeg ville meget gerne fjerne det ekstra, som bare gør det mere uoverskueligt. Er det noget I vil overveje? Så var der bedre plads til de andre felter. Venlig hilsen Birte
i Forslag » Andet af (150 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Birte

Posteringslisten i venstre side kan jeg ikke lige fjerne - men størrelsen på indtastningsfelterne kan du faktisk selv ændre. I den nye kassekladde kan hver bruger selv bestemme feltrækkefølgen, størrelsen på felterne og for den sags skyld hvilke felter der skal vises. Se vejledningen her http://wiki2.e-conomic.dk/regnskab/kassekladder-feltraekkefoelge

Det er også muligt at lave flere forskellige opsætninger af feltrækkefølgen som der så kan vælges imellem og under opsætning af kassekladde er det muligt at tilknytte en specifik feltrækkefølge til en kladde


  Steffen Andersen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (940 points)