Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Udskrift af Prislister direkte fra e-conomics uden at gå vejen om Excel

0
Dette kommer under SALG - noe man ikke har vegtlagt særlig i e-conomic.

Jeg savner muligheden til at skrive ud prislister direkte fra e-conomic.
Jeg ønsker at kunde vælge valuta på udskriften (hvor priserne ligger inde i forskellige valuta), og gjerne også kunde.
For at kunde bogføre noget som helst, skal man have haft et salg. Og for at få et salg, skal man ha en kunde som har modtaget en prisliste som er korrekt.
e-conomic har flotte udskriftsmaler for det meste, og det vilde være godt om man slap for at tage det hele over i Excel - med de muligheder der er for at gøre fejl - og få en fin og riktig udskrift . Man slipper dermed for at checke om ens Exceludskrift er korrekt i forhold til e-conomic, og lay-out vilde være OK

 

John
i Forslag » Andet af (220 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Furjoh

Jeg er ikke 100% sikker på hvad du mener, men hvis du vil udskrive en oversigt over dine varer med priser i en specificeret valuta - så har vi ikke lavet en rapport hertil da man kan lave udtrækket til excel.

Jeg er med på at det du gerne vil undgå, men det er den aktive beslutning der er foretaget omkring dette da det er en udfordring at definere præcis hvor meget folk ønsker at fortælle deres kunder og den fleksibilitet er vi ikke i stand til at møde på samme niveau som excel er det.

Så beklager, men det bliver ikke anderledes.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)