forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Tilgodehavender hos kunder

0
Jeg mangler en let oversigt, så jeg hurtigt kan se de ubetalte debitorer og se, hvem der ikke har betalt.

I mit "gamle" øknomisystem, SummaSummarum er der under bilag et underafsnit med "ubetalte fakturaer" - fremhævet med rødt, let og meget overskueligt.

Er det noget, der kommer en løsning på fremover i e-conomic?
spurgt 4 Okt, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af Amazinglife (120 points)
status opdateret 21 Mar, 2014 af Philip Kofod-Nielsen

2 Svar

Hej,

Hvis du har bogført dine indbetalinger, så kan du i fanen Rapport, trække en debitorsaldoliste. På denne kan du nu se åbentstående debitorer.

Håber at de var svar nok, ellers er du velkommen til at kontakte mig.

 

Med venlig hilsen

Hanne Herrmann

Med venlig hilsen Talbiksen v/Hanne L. Herrmann Tlf. 2698 1421 www.talbiksen.dk
besvaret 4 Okt, 2013 Forslag af Herrmann (2,960 points)
Det er rigtigt, at man kan få en debitorsaldoliste, men den er enten meget  udførlig og kører i kontonr reækkefølge uden mulighed for at ændre det til alfabetisk eller datostyret visning, så man kunne få et lidt hurtigere overblik, eller også er den så lidt udførlig, at man stort ikke kan bruge den til noget.

Er der mulighed for at ændre på det inden for systemet, som det er i dag.

Hejsa

 

Tak for dit indlæg og forslag :-)

 

Mit svar nærmest det samme som Hannes.

Umiddelbart er dette noget du allerede kan i e-conomic. Du kan tage en debitorsaldoliste og på den måde se hvad dine enkelte kunder skylder dig. Du kan via denne artikel se hvordan du tager en debitorsaldoliste. 

 

For nærværende at dette ikke noget der vil ændres på. Men jeg vil lade indlægget stå åben for andre der evt. skulle komme med svar :-)

 

God dag.


 

Mvh.

Peter Friis

Online regnskabsprogram
 

besvaret 8 Okt, 2013 Forslag af Peter Friis (24,160 points)
overvejes× 106
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”