Det er rigtigt, som der skrives, at det er en forsvindende lille del af e-conomics brugere, der læser, hvad der sker i forum, og der er en endnu mindre del, der er aktive.
Hvis e-conomic har modet, så er her måske en god ide:
Når brugerne logger sig på e-conomic, så lav en pop-up, hvor vedkommende bliver gjort opmærksom på Forum, og hvad man kan deltage i.
For mig er forum nu kun et sted, hvor jeg, og andre, kan komme af med mine/vores frustrationer over såkaldte "Forbedringer",
Mine opråb om, at e-conomic etablerer et forum af professionelle brugere bliver gang på gang afvist af e-conomic med den begrundelse, at systemet er tiltænkt mindre virksomheder. Men potentialet er, efter min mening, meget større, og derfor vil et profesionelt forum også komme både e-conomic og de mindre erfarne brugere til gode.
Ideen om at samle indlæg om det nye design et sted er fremragende, for jeg er sikker på, at der bliver meget postyr, når det implementeres 100%.
Og tanken om at finde/anbefale et andet system, hvor man tænker professionelt i forhold til andres erfaringer og udnytter de dygtige brugere, ligger ikke mere fjern.