forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

nyt udseende ???

+1
Hvad sker der lige for det nye udseende... det er da det værste jeg endnu har været udsat for...

Fordelingsknap er ikke med i tap-rækkefølgen og man skal bruge piletaster for at aktivere søgefundtion i debitor- kreditor- og eller kontoplan mm.

Under bogføring er felterne alt for små, ikke engang standardteksterne kan ses...

OG JEG HAR KUN PRØVET BOGFØRING AF KREDITORFAKTURAER, FRYGTER FOR VIDERE BRUG AF SYSTEMET...
spurgt 25 Sep, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af Holmen (370 points)
status opdateret 8 Okt, 2013 af Peter Friis

1 Svar

Hej Holmen

Fordelingsknappen kan man ikke se at man rammer - men når du tabber ud af feltet så klik på pil ned så åbner den fordelingsskabelonen - du kan ikke se at du står på den, men det virker.

Hvad angår søgningen i konto, debitor og kreditor - så kan du blot begynde at skrive i feltet - du behøver ikke at aktivere søgebilledet.

Hvad angår felterne - så er det et spørgmål om at du sætter det op efter dit eget ønske første gang og så husker den dette på din bruger.

Inde i indtastningsbilledet står der Skift feltrækkefølge i øverste højre hjørne, ved siden af et lille tandhjul - derinde kan du definere tasterækkefølgen, samt størrelsen på de enkelte felter.

Med venlig hilsen

Lasse Bager

Online regnskabsprogram

besvaret 25 Sep, 2013 Forslag af Lasse Bager (34,940 points)
Også her går vi, efter min mening, 2 skridt frem og 3 tilbage...
Det forstår jeg til gengæld ikke helt.

Når du har sat det op helt efter dit hoved - så er det præcis som du vil have det.

Hvad angår blot at skrive - det er da nemmere end at skulle åbne søgefunktionen at den er der med det samme??

At den ikke viser dig at du er på knappen fordelingsskabelon - pånær en svagt synlig stiplet linie er det, det samme som tidligere. Funktionaliteten er der jo stadigvæk.

Jeg tror der er tale om et klassisk eksempel på tilvænning - jeg medgiver at der er en del nyt at vænne sig til rent visuelt.
overvejes× 132
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”