Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Danløn

0
Hejsa.

Kan ikke komme på Danløn fra e-conomic da den skriver jeg har fået ny adr.? Jeg har ikke fået noget nyt, hverken adr. eller andet.
i Spørgsmål » Andet af (140 points)
status opdateret af
Hej igen.

Dette problem skulle være løst nu, så I kommer direkte hen til Danløns hjemmeside :)

1 Svar

Hej Michael.

Tak for dit indlæg

Det er korrekt at klikker man sig ind på Danlæn inde fra sin e-conomic aftale så skriver Danløn "Siden er flyttet til en ny adresse. Du stilles automatisk videre efter 15 sekunder."

Du skulle efter de 15 sekunder gerne blive sendt over til Danløns forside. Sker dette ikke, så skal du kontakte dem.

Det er ikke os, men Danløn der har ændret dette, derfor er det også dem I skal hive fat i hvis der er problemer :)

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Spørgsmål af (13.4k points)
Jeg har samme problem. Når de 15 sekunder er gået kommer jeg ind på danløns forside og logger ind der. Men jeg kan ikke overføre lønposteringerne til economic, for jeg er ikke logget ind via e-conomic, som jeg skal være, før de to systemer snakker sammen. Det er jo så fordi Danløn har ændret adressen.

hvem fixer - jer eller danløn?
Jeg har samme problem. Når de 15 sekunder er gået kommer jeg ind på danløns forside og logger ind der. Men jeg kan ikke overføre lønposteringerne til economic, for jeg er ikke logget ind via e-conomic, som jeg skal være, før de to systemer snakker sammen. Det er jo så fordi Danløn har ændret adressen.

hvem fixer - jer eller danløn?

 

Sorry, det kunne jeg åbenbart godt alligevel - jeg gør bare som jeg plejer, men skal huske at ændre brugernavn - den har præudfyldt mit danløn brugernavn og ikke e-conomics brugernavn. Det rettede jeg, så virkede det
Hej igen

Super du fik det til at virke.

Jeg er ved at undersøge sagen med vores teknikker, så de kan rette det, så I ender på den rigtige side :)