forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Mulighed for vedhæftning af fil ved elektronisk tilbud, ordre og fakturering

+3
Hej. Det ville være en god mulighed hvis man kunne vedhæfte ekstra bilag når man fremsendte tilbud, ordrebekræftelse eller faktura pr. mail så produktinformationer/specifikationer kunne medsendes med det samme i stedet for at man skal sende det til kunden særskilt.. Hilsen Per
spurgt 24 Sep, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af CombiTech (150 points)
status opdateret 16 Dec, 2016 af Andreas Polk

3 Svar

Hej Per.

Tak for dit indlæg.

Vi har flere kunder der har ønsket dette, og har valgt at tage det med i vores prioritering

http://forum.e-conomic.dk/8707/vedhaeftninger-til-ean-fakturaer

Med venlig hilsen

Christina Heckmann

besvaret 24 Sep, 2013 Forslag af christinaheckmann (13,440 points)

Hej Per,

Bonus-info - nu, du nævner "pr. mail": Det ønske fra andre, der refereres til, vedrører specifikt fakturaer fremsendt via EAN. Hvis du blot har brug for at tilføje et bilag til fakturaer fremsendt som PDF pr. mail, kan du allerede dette. Se mere her: http://wiki.e-conomic.dk/faktura/tilknyt-bilag.

Mvh.

Christian Estrup

Development Director

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 26 Sep, 2013 Forslag af Christian Estrup (19,430 points)

Hej CombiTech 
Jeg er lige igang med, at rydde lidt op i nogle af vores gamle indlæg og faldt her over dit som jeg kan se, at vi ikke har givet en endelig opdatering på.

Som min kollega Christian skrev tilbage i 2013 så kan du med tillægsmodulet "indscanning" sagtens tilknytte bilag på tilbud, ordre og faktura - disse ekstra bilag bliver nu også sendt med på ean/nemhandel fakturaerne.

Så for god ordens skyld ændrer jeg indlægget til, at være gennemført så vi får overblikket tilbage.
Rigtig god dag og glædelig jul smiley

Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 16 Dec, 2016 Forslag af Andreas Polk (39,250 points)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”