forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

"Deres reference" på tilbud/ordrer/faktura

+1
Når man på den nye brugerflade står på redigering af et tilbud, en ordre eller igangværende faktura ser man ikke det der er valgt som "Deres reference".

Alle andre felter er vist i overblikket og den sidste kunne også være rar at have med. Jeg har allerede 8-10 gange i dag klikket ind ( på blyanten ) for at sikre mig at der var valgt en kontakt - og det kan nok blive lidt trættende i længden :)
spurgt 24 Sep, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af ulriknedergaard (290 points)
status opdateret 24 Feb, 2014 af Peter Friis

2 Svar

Bedste svar
Hej Ulrik

Dette er nu gennemført.

Det har været det et stykke tid. Håber det hjælper dig videre :-)

God dag og igen tak for indput

Mvh.

Peter Friis

Online regnskabsprogram

besvaret 24 Feb, 2014 Forslag af Peter Friis (24,160 points)
valgt som bedste svar 24 Feb, 2014 af ulriknedergaard
Jeps - det er super :)

Hej Ulrik

Tak for dit indlæg :-)

Jeg er helt enig i dette ikke er optimalt. Vi har allerede fået en henvendelse på dette og det er allerede oppe hos vores teknikere. Jeg håber meget at det snart kommer ud.

Det er helt sikkert med til at gøre arbejdsgangen langsomere end før.

igen tak for at gøres os opmærksomme på dette :-)

God dag.

God god orden skyld er det andet indlæg jeg snakkede om her http://forum.e-conomic.dk/8767/deres-ref-vises-ikke-pa-skaermen-selvom-den-er-valgt

Mvh.

Peter Friis

Online regnskabsprogram

besvaret 25 Sep, 2013 Forslag af Peter Friis (24,160 points)
i gang× 5
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”