Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kontoudtog

+1
Jeg vil gerne foreslå at der i kontoudtoget dannes et saldo ud for hver postering - så ledes at kunden kan se hver modregning for indbetaling af faktura.

Lige nu kan man ikke se det på kontoudtoget men man får det op når man vælger vis i excel, så det burde ikke være så svært eller?
i Forslag » Andet af (130 points)
status opdateret af 🔒
Hørt ! Helt enig - det vil være rigtigt godt med saldo på kontoudtoget/kontokortet ved hver postering ;-)

Hilsen JH

1 Svar

Hej CD og JH

Jeg må desværre beklage over for jer begge - dette forslag har vi set før og vi har på et tidligere prioriteringsmøde simpelthen valgt at sige at det ikke har den nødvendige relevans og pondus til at bliver prioriteret.

Selvom jeg selvfølgelig anerkender behovet præcis i jeres tilfælde - så er det desværre en nice to have ting som vi har valgt ikke bruge kræfter på.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Hej Lasse,

Det var da trist at det ikke kan blive prioriteret.

Det er jo en helt normal funktion der findes i de fleste andre systemer, og som jævnligt bliver påpeget som mangel (og det til stor frustration) af de kunder der modtager kontoudtoget.

Vil I ikke overveje at tage det med på endnu et møde?

Man kan se kolonnen på den oversigt der kommer frem på fanebladet rapport, det mangler bare ligesom på PDF'en.

 

Med venlig hilsen

Bettina
Hej Bettina

Jeg vil gerne tage den med op igen alene på baggrund af at der er en del trafik omkring dette emne - atter engang.