Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




TAB tast i kassekladde i det nye design

0
I det nye design hvor man i en kassekladde kan sætte et felt op til at det skal springes over ved brug af TAB tasten, virker det ikke når man hopper baglæns.

Dvs. bruger man Shift+TAB så hopper den ikke felterne over.

Om det er en fejl eller tilsigtet, ved jeg ikke, jeg jeg synes i hvert fald at felterne skal hoppes over begge veje.
i Forslag » Andet af (3.8k points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Torben

Den var jeg faktisk af den overbevisning at man gjorde - spøjst.

Jeg kan kun give dig ret - men må dog også kategorisere det som en mindre ting som vil blive håndteret ved lejlighed - men jeg laver en anmeldelse af fejlen til teknikken og vender tilbage.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)

Hej Torben

Det er tilsigtet - og er også sådan i gammelt design.

Såfremt du springer over et felt normalt men som du gerne vil redigere i en konkret situation - så kan man hoppe tilbage i feltet.

Jeg var ikke bekendt med denne funktionalitet - men det giver mening for mig. smiley


Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)