forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

TAB tast i kassekladde i det nye design

0
I det nye design hvor man i en kassekladde kan sætte et felt op til at det skal springes over ved brug af TAB tasten, virker det ikke når man hopper baglæns.

Dvs. bruger man Shift+TAB så hopper den ikke felterne over.

Om det er en fejl eller tilsigtet, ved jeg ikke, jeg jeg synes i hvert fald at felterne skal hoppes over begge veje.
spurgt 12 Sep, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af Torben S. Bendixen (3,810 points)
status opdateret 8 Okt, 2013 af Peter Friis

2 Svar

Hej Torben

Den var jeg faktisk af den overbevisning at man gjorde - spøjst.

Jeg kan kun give dig ret - men må dog også kategorisere det som en mindre ting som vil blive håndteret ved lejlighed - men jeg laver en anmeldelse af fejlen til teknikken og vender tilbage.

Med venlig hilsen

Lasse Bager

Online regnskabsprogram

besvaret 12 Sep, 2013 Forslag af Lasse Bager (34,940 points)

Hej Torben

Det er tilsigtet - og er også sådan i gammelt design.

Såfremt du springer over et felt normalt men som du gerne vil redigere i en konkret situation - så kan man hoppe tilbage i feltet.

Jeg var ikke bekendt med denne funktionalitet - men det giver mening for mig. smiley

Med venlig hilsen

Lasse Bager

Online regnskabsprogram

besvaret 16 Sep, 2013 Forslag af Lasse Bager (34,940 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”