Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bedre søgekriterie

0

En evt. ændring til jeres system, og måske et lille hjertesuk:

Sidder netop og skal finde et bilag under fanen bogføring - posteringer (find bilag)

Synes det kan være irriterende, at man skal skrive NØJAGTIGT, som den oprindelige bogføringstekst for at kunne finde diverse posteringer!

Eksempel: Jeg søgte efter teksten Dataløn - skat, men skrev i første omgang uden tankestreg. Herefter skrev jeg uden mellemrum før- og efter tankestreg, også uden at der fremkom noget søgekriterie, og først efter 3. forsøg lykkes det mig at finde diverse posteringer:

Andet eksempel: Vi overfører nogle gange penge til Let.Køb. Her skal systemet også have fuldstændig korrekt tekst for at kunne hjælpe videre. Det vil altså sige, at "." også skulle skrives for at komme videre.

Tredje eksempel: Gråsten staves både med "å" og med dobbelt "a". Det kan også volde problemer

 

Jeg savner, et system der kan finde alternativer, hvis man ikke lige kan huske den oprindelige rette bogføringstekst.

i Forslag » Andet af (200 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej R. Pedersen

Det er en meget specifik søgning du har gang i der - der vil jeg evt. foreslå dig at gå på fanen rapport og lave den rapport som hedder kontokort - så vil du ret hurtigt kunne finde og identificere dine posteringer og arbejde videre med dem derfra.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)