forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Flueben i "Vis faktura efter bogføring" bliver automatisk sat hver gang

+4

Jeg har flere kunder som ikke ønsker at få vist fakturaen efter bogføring.

Nogen fordi de "masse-udskriver" til sidst, nogen fordi fakturaen mailes og de ikke selv ønsker en kopi, andre af helt andre årsager.

I den gamle verison kunne man fjerne fluebenet og det blev så husket til næste gang
- i den nye version er fluebenet sat hver gang selvom man tidligere har fjernet det.

Kan det ikke blive som før hvor den husker det man har valgt ?

René Arpe

It-konsulent

lukket med noten: Problem løst
spurgt 11 Sep, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af Rene.Arpe (17,300 points)
lukket 27 Nov, 2013 af Rene.Arpe

2 Svar

Bedste svar
Hej René

Den her er fixet nu, den var med i sidste markedspakke

God weekend!

Med venlig hilsen

Peter Luthman

Online regnskabsprogram

besvaret 22 Nov, 2013 Forslag af PeterLuthman (10,290 points)
valgt som bedste svar 27 Nov, 2013 af Rene.Arpe

Hej Rene

Tak for dit indlæg! Det virker som om den er glippet der ja, det giver bestemt ikke mening, at den ikke husker ens valg fra gang til gang, som den tidligere gjorde. Det er muligvis en detajle, men jeg kan sagtens se, at det er et irritationsmoment. Derfor har jeg også puttet den på listen over ting vi skal have rettet til, så det nye design kan blive endnu mere optimalt smiley.

Med venlig hilsen

Peter Luthman

Online regnskabsprogram

besvaret 17 Sep, 2013 Forslag af PeterLuthman (10,290 points)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”