forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Kan ikke se hvor focus er i skærmbilleder (nyt layout)

+2

Når jeg står i kontonummer bliver feltet svagt blåt - men trykker jeg på Tab-tasten og reelt står i Annuller er det næsten umuligt at se !

Jeg står på feltet annuller i nedenstående billede.....

Trykker jeg igen på Tab står jeg i Gem men igen er feltet kun en anelse svagere blå ...

Kan man ikke ændre så det bliver MEGET mere tydeligt hvor man egentlig står i skærmbilledet ?

René Arpe

It-konsulent

spurgt 9 Sep, 2013 i Forslag » Teknik og drift af Rene.Arpe (17,300 points)
opdateret 2 Dec, 2016 af Andreas Polk

3 Svar

Hej René.

Jeg synes det er et rigtig godt forslag du har der - er enig i at det godt kunne være helt mere tydeligt hvor man står henne.

Jeg vil lade det stå og se om andre bruger er enige med os smiley

Med venlig hilsen

Christina Heckmann

besvaret 9 Sep, 2013 Forslag af christinaheckmann (13,440 points)
Hej Martin

Jeg har lige vendt denne her med vores UX afdeling (user experience) og de er grundlæggende enige i din problemstilling.

Jeg kan ikke sige hvornår det bliver fixet men der vil blive kigget på at forbedre den visuelle del således at man bedre kan se hvor man navigere i systemet.

Tusind tak for input.

Med venlig hilsen

Lasse Bager

Online regnskabsprogram

besvaret 10 Sep, 2013 Forslag af Lasse Bager (34,940 points)

Hej René 
Jeg er igang med, at rydde op i nogle ældre indlæg og her faldt jeg over dette smiley

Det ser ud til for mig, at dette forslag er blevet gennemført - Som jeg formoder, at du har oplevet. Bliver feltet nu "markeret" med lidt lyseblåt når du via "tab" rammer feltet.
Sådan har det været i en god sum tid, vi har dog ikke fået opdateret indlægget.

Jeg ændrer derfor indlægget som været gennemført så det er retvisende. 

Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 2 Dec, 2016 Forslag af Andreas Polk (39,250 points)
overvejes× 132
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”