Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kolonner i nyt layout.

0

Kolonnen enhed og enhedspris bør byttes om når man opretter nyt tilbud/ordre/faktura.

Sidder f.eks. pt. med en fakturalinie der hedder: Leje af xxx    2,0   100,00    dag(e).

Det virker jo fuldstændig misvisende for mig når jeg sidder og taster, da kunden skal leje xxx
i 2 dage til kr. 100,00 pr. dag, og ikke i 100 dage....

i Spørgsmål » Andet af (310 points)
gen-kategoriseret af

2 Svar

Hej,

Lige med de her kolonner, så tror jeg det er meget individuelt hvilken rækkefælge man gerne vil have dem i - måske kommer det nok også an på hvad man sælger.

Lige i dit tilfælde kan jeg godt se at der vil det give mening hvis disse to var byttet om.

Heldigvis har man den mulighed i Design og layout. Der kan man nemlig placere sine kolonner som man ønsker det.

I denne guide kan du se hvordan du kommer ind til dine kolonner - men i stedet for at oprette en ny, så er der et ikon ud for hver af dem der hedder "Flyt" - der kan du så vælge at flytte rundt på dem, så de ligger i en rækkefølge der giver mening for dig :)

Håber det kan hjælpe dig videre


<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Spørgsmål af (13.4k points)
Hej Christina

Tak for dit svar

Jeg har naturligvis været inde i design og layout og ændre kolonnerne på mine udskrifter, men det hjælper mig dog ikke i det skærmbillede jeg sidder og arbejder i. Det er her det er galt, efter jeres opdatering af layoutet.

Og det må da være mest naturligt for alle at enhedsbetegnelsen står lige efter antal stk. - og ikke med enhedspriser ind i mellem.
Spørgsmål af (310 points)