forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Nyt layout

+1

Hej

Har lige afprøvet en demo version med det nye layout.

 

Synes det nye layout er særdeles mangelfuldt, når man opretter faktura.

Leveringsbetingelse/leveringsdato vises ikke i faktura-billedet. Kan kun ses 
ved at trykke på blyanten og åbne "vinduet" hvor man indtaster.

 

- Tabulator-rækkefølgen i referencer er ændret. Fra tekstlinie 1 kommer man
til deres ref og så videre til tekstlinie 2. Burde bare gå som før fra tekst 1 til tekst2.

 

- Reference-værdierne efter indtastning står ude til højre uden nogen forklaring på
hvad, der er hvad. Man vender sig nok til at vide hvad der er hvad, men som nystartet 

med det nye layout virker det mærkeligt.

 

- Ingen shortcut til oprettelse af ny varelinie. Er disse ændret i det nye?
Tidligere kunne man trykke n for at oprette ny linie.

 

Dette var mine umiddelbare "fejl"/mærkelige ændringer i det nye layout.
Kommer sikkert flere, når man får det kigget nærmere i sømmene :)

 

Ps. Hvad sker der også med dette forum? Når jeg skriver indlæg med lange linier, bliver de ikke "brudt", men fortsætter og så kan man ikke læse hvad der er skrevet, da linien er for lang.

 

Mvh

Michael

spurgt 9 Sep, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af Michael Christensen (1,950 points)
status opdateret 8 Okt, 2013 af Peter Friis

1 Svar

Hej Michael

Tusind tak for input,

Jeg har ladet dit indlæg gå videre i systemet til inspiration og information.

Mht. ny varelinje - så er det nu sådan at du skal klikke for at oprette den første, men til gengæld skal du blot trykke enter for at gemme den linje du er  i gang med at lave og oprette en ny.

Jeg markerer dit indlæg som afvist - ikke fordi input ikke er registreret, men simpelthen fordi der ikke er nogle konkrete ting som jeg kan se vil give mening at tage videre - tab rækkefølge er noteret - resten er tilsigtet.

Med venlig hilsen

Lasse Bager

Online regnskabsprogram
 

besvaret 11 Sep, 2013 Forslag af Lasse Bager (34,940 points)

Hej Lasse

Jeg kan ikke forstå du ikke vil gå videre med forslagene. Jeg synes de er yderst relevante og giver god mening

 

F.eks. referencebilledet - med forholdvis små ændringer gøres billedet igen umiddelbar forståelig.
Hvis "Øvrig reference" flyttes op hvor der nu står "Deres reference" så kan de øvrige referencer stå direkte ud for opslagsværdien.

Nuværende:

 

Forslag:

Hej René

Som jeg skriver er det med tab rækkefølgen noteret og vi vil arbejde videre med et mere naturligt flow herpå - de øvrige ting er UI ting og er en del af hele deres arbejde med at udvikle brugeroplevelsen og de er givet informationen om ønsket til inspiration.
super :)
overvejes× 120
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”