Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Fordelings skabeloner før og nu

+2
Den tidligere skabelonfunktion havde kun en mangel, der flere gange er påpeget, den kan ikke funktionen "gem som" uden at overskrive originalen, det var til at leve med :-)

Den nye udgave man

gler stort set alt.

Den starter i et vindue hvor der kun vises ca 75% af data, det betyder ctrl +/- 3 gange for hver gang.

Rulleteksten med skabeloner er i tekststørrelse mindre end 6 = ulæseligt.

Du kan ikke gemme under samme navn ved ændringer i beløb eller tekst.

Feltet tekst er alt for langt, kunne afkortes så hele billedet kunne være på skærmen.

Du kan ikke sortere/rette i skabelonerne, eller få en printbar oversigt.

Alle øvrige skærmbilleder kan vises med en opløsning på 1024x768, der er normal for en bærbar.

Mit ønske er samme funktioner og oversigt som den tidligere udgave samt funktionen gem som :-)

ER der nogen derude, der har samme problem?
i Forslag » Andet af (140 points)
status opdateret af 🔒
Jeg har også henvendt mig til e-conomic supporten, om den nye udgave snart bliver bedre? For mig er det største problem, at man ikke kan bruge piletasterne op og ned... Det er slet ikke til at arbejde med for mig. Jeg har mange faste skabeloner, hvor det kun er beløb som skal indtastes, og når pil op og ned ikke kan bruges, er skabelonerne ikke meget værd.

4 Svar

Ja, og det er samtidig en særdeles kontrastfattig og bleg oplevelse.

Jeg har bebrejdet e-conomic mange gange for ikke at være grundige nok, når de ændrer i systemet.

Og det synspunkt står jeg fortsat meeee...get stejlt på.
Forslag af (26.5k points)
ja, helt enig. Måske jeg endnu ikke har fundet fidusen, men hvordan undgår jeg musen. Den behøvede jeg ikke at bruge tidligere....
Forslag af (140 points)
Det er netop også problemet, pil op og ned virker ikke, så man er nødt til at bruge musen - ØV
Hej alle sammen

Der er i aftes lavet et fix af den nye skabelon som giver en løsning til de fleste af jeres problemstillinger.

Piletaste navigeringen er ctrl+pil op eller ned ikke bare piletasten - ud over det så skulle det være på plads.

Lad endelig høre hvis der er yderligere hertil.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)

Det var den nemme løsning Lasse, den går bare ikke.

Jeg har netop fået tilbagestillet vores aftaler til den tidligere udgave.

Den viser en tydelig liste med nummer og navn og den kan sorteres efter dem begge.

Når du har skabelonen fremme kan man gemme den eller slette den (der mangler gem som :-)), hvis du retter i tekst eller beløb kan den gemmes under det samme navn der vises i tekst feltet.

Felter med konto nr., beløb, moms, D/K, B/N, tekst og kontonummer vises på en fin måde og i den naturlige rækkefølge.

Hvad er meningen med den nye?

Hvad er tidsrammen for den rigtige udgave?

 

Vi arbejder fortsat videre på den nye - det der er i det lige nu er at vi har givet jer den mest nødvendige funktionalitet med det samme - nemlig at i hurtigt og effektivt kan navigere.

Derudover er der gem funktionaliteter mv.  som vi arbejder på, men det har vi valgt at ligge ind i et naturligt udviklingsflow.
Hej Lasse.

 

Jeg har sendt et forslag til Daniel, der har stor forståelse for vores problemer og tidsrammen.

Indrømmet jeg glemte funktionen slet skabelon, men det har jeg skrevet til ham.

 

Jeg fik ikke noget svar på tidsrammen for en bedre løsning, det skuffer mig noget.

Dette har ikke noget med udvikling at gøre, det er en funktion der er ødelagt og den kan desværre ikke tilbagestilles.

Der må findes en bedre løsning nu !!!!
Hej alle

I seneste release kom så opdater - eller blot gem funktionen som overskriver den igangværende i stedet for at skulle oprette en ny hver gang.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)