Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bankafstemning til Superkladden ?

+1
NU ville jeg i gang med at bruge den ellers så smarte superkladde... og så opdager jeg, at man ikke kan bankafstemme poster, før de ER endeligt bogført. Det er - for mig - en alvorlig mangel. Indtil den funktion bliver mulig, vil jeg ikke vælge at bruge e-conomic til de af mine kunder, som kræver bogføring via kreditomodul, idet den "almindelige" kladde er for langsom at bruge, og kvikkladden ikke dur til det.

Æv og suk... Røde hak på papirudskrifter ER altså ikke længere tidssvarende.

Jeg håber meget, at denne funktion på superkladden er under udvikling, og hører meget gerne fra jer, når/hvis den kommer.

Mange hilsner fra en ellers begejstret e-conomic-kunde..

Susan Friis
i Forslag » Andet af (130 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Susan

Der er flere overvejelser omkring bankafstemning og superkladden, men det er desværre ikke så nemt som det lyder.

Har du prøvet vores nye layout? Herunder vores nye bogføringsbillede på fanen regnskab? Den gamle bogføringsfane.

Med de opsætningsmuligheder der er kommet for tab rækkefølge og indbyggede søgemuligheder vil jeg tro at du oplever oprettelse af kreditorfakturaer kan fungere meget mere smidigt end tidligere.

Skriv os en mail på info@e-conomic.dk hvis du vil prøve det nye layout.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)