forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

CRM system i E-conomic

0
Er der nogen der ved om der findes en app-partner der kan levere en CRM løsning, som kan ligge som en del af E-conomic?

Vi er et rengøringsselskab som ønsker lidt mere info om vores kunder i systemet.

Det er ting som - hvilke dage bliver der gjort rent, hvilket personale har vi på pladsen, hvad er kodeordet til alarmen, hvor mange timer er pladsen nomeret til, hvilket udstyr har vi, hvem er inspektør etc.

På forhånd tak.

Morten
spurgt 27 Aug, 2013 i Spørgsmål » e-conomic generelt af MortenEngell (380 points)
status opdateret 12 Sep, 2013 af Peter Friis

5 Svar

Hej Morten

Tak for dit indlæg

Der er mange muligheder for CRM løsninger til e-conomic. Du kan finde dem via denne side.

Jeg håber dette kan hjælpe dig videre.

Hvis det indleder til spørgsmål så fang mig endelig igen.

God aften :-)

Mvh.

Peter Friis

Online regnskabsprogram

besvaret 27 Aug, 2013 Spørgsmål af Peter Friis (24,160 points)
Hej Peter

Jeg er godt klar over at der er flere der tilbyder CRM løsninger som en integreret del af E-conomic. Jeg har nok ikke udtrykt mig tydeligt nok, men det mit spørgsmål egentlig går på, er om der er nogen der har erfaringer med dem, og kan anbefale ét frem for noget andet :-)
Ah okay :-) Nu giver det mening.

Jeg lader bare tråden stående åbent, så andre kan komme med input :)

God dag

Hej Morten

Vi har netop postet denne streng i forum måske du er interesseret:

http://forum.e-conomic.dk/8645/crm-app-til-e-conomic

Med venlig hilsen

Per Holm-Pedersen

facebook.com/itnvision
besvaret 29 Aug, 2013 Spørgsmål af Per Holm Pedersen (17,200 points)

Hi there,

Also, if someone want to know more about CRM for eCommerce, I recommend you read this article.  

Good luck!

besvaret 26 Feb Spørgsmål af herrold (140 points)

Hej Morten

Har du set på iGlobe CRM Office 365? . iGlobe CRM et simplet CRM system integrerer til e-conomic og er et integreret system i Office 365.

Vi har leveret løsning til din branche med et add-on til håndtering af inspektioner.

Et var korte videoer der viser lidt af systemet.

• iGlobe CRM Office 365 -
  • Outlook Add-in til iGlobe CRM -
  • email2SharePoint -

e-conomic Add-ins:

• Excel Add-in til E-conomic

Jeg giver gerne en online demo. +4528800025

besvaret 5 Mar Spørgsmål af Alon Ekelund (140 points)

Tak gutter

Jeg vil anbefale at læse denne sag Hvordan man opbygger en corporate CRM, eller hvordan man forbedrer effektiviteten af et team

besvaret 22 Mar Spørgsmål af alexblack (140 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”