Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ændring af betalingsdato når forfaldsdato ikke er en bankddag

0
Hej

Når man opretter betalingslinie samtidig med en kreditorfaktura bliver betalingslinien oprettet på forfaldsdato. Når jeg eksporterer betalingerne fra betalingsmodulet beder jeg E-conomic om at danne posteringer i en kassekladde.Mit problem er dog at betalingsdatoen til tider falder på en dag, som ikke er bankdag.

Kan I ikke gøre det muligt at indstille betalingsmodulet til at ændre betalingslinierne til sidste bankdag inden forfaldsdato? (eller første bankdag efter for den sags skyld)

Dermed kommer de genererede posteringer til at passe med de faktiske hævninger på banken. Alt andet lige.
i Forslag » Andet af (260 points)
opdateret af

1 Svar

Hej Lars.

Tak for dit indlæg.

Jeg kan godt se at dette kunne være en super smart funktion har have. Desværre er det sådan at der er ikke nogen steder i e-conomic hvor den tager højde for bankdage, helligdage, søndage mv. Dette skal man selv "holde styr" og rette til.

Så selvom det er smart, så er det ikke noget der vil komme i e-conomic. Desværre.

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Forslag af (13.4k points)
Hej Lars.

Vi lever af at konvertere data, herunder konvertering af datoer, så de ligger på næste eller forrige bankdag også under hensyntagen til helligdage. Man skal blot sende filen til os, hvorefter man får den retur med de ønskede datoer.

Mvh.
Jørgen
Hej Jørgen

Vi kan godt selv ændre i dataen efter udtræk. Det ville blot være at foretrække at E-conomic servicerede deres kunder - lidt mere.

Mvh. Lars
Ok - jeg troede, det var store datamængder, så det kunne betale sig at få et program til det, evt. automatisk via ftp. \jø