Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Export til Excel over 25.000 poster

0
Kære E-conomic

Kan I ikke åbne op for muligheden for at man kan exportere mere end 25.000 linjer? Vi har en del balanceposter bl.a. bank og debitorer, hvor vi har over 150.000 poster om året. Det tager tid og åbner for fejl når man manuelt skal sidde og selektere og eksportere. Vil I ikke være søde at fjerne grænsen eller hæve den til 250.000? Er det ikke "bare" et spørgsmål om at ændre grænsen i koden ved at sætte et nul bagved de 25.000 som er grænsen nu;-) Dataene ligger bogført i systemet og må kunne trækkes ud?

På forhånd tak.

Mvh Per
i Forslag » Andet af (120 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Per

Jeg tror ikke rigtigt vi er stødt på grænsen før.

Jeg har noteret den men jeg ved simpelthen ikke hvor meget det kræver rent teknisk.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Hej Per

Jeg har vendt denne på et prioriteringsmøde samt rent teknisk, og vi har grundet ønsket om at lægge en dæmper på det samtidige datatræk på vores servere ikke valgt at udvide dette for nærværende - beklager.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)