forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Opsætning

0
Hej,

Jeg har meget svært ved at få taget hul på at bruge Economic.
Jeg sidder som bogholder for et ejendomsselskab, og sidder alene og har ingen IT kyndige der kan hjælpe med opsætningen. Hvad gør i andre for at sikre at opsætningen er korrekt inden i går i gang med at bruge systemet?

Jeg er meget i tvivl om hvorvidt vi skal benytte et andet system, hvor vi kan få en konsulent tilknyttet som kan hjælpe mig i gang, så jeg er sikker på alt er sat op korrekt.

Hvad er jeres erfaringer, hvad gør man for at få taget hul på Economic?

VH

Heidi Stig Østergård
spurgt 22 Aug, 2013 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Hei (200 points)
status opdateret 22 Aug, 2013 af Heidi Christensen

2 Svar

Bedste svar
Hej Heidi

For at komme godt igang med e-conomic, så kan det være en rigtig god ide at bruge deres online kurser. De er alle gratis, og de fleste giver et godt indblik i brugen af e-conomic. Hvis mine kunder selv skal bogfører i e-conomic, så tager jeg gerne også et par timer med dem, for at de kommer godt igang, måske du også har den mulighed med din revisor? Ellers så er det hovedsageligt at prøve sig frem, og gøre brug af hjælpefunktionerne.

Mvh.

Anders Bærentzen

Din Revisor ApS

Med venlig hilsen Anders Bærentzen registreret revisor Din Revisor ApS dinrevisor.net ab@dinrevisor.net 50 50 34 60
besvaret 22 Aug, 2013 Spørgsmål af Anders Bærentzen (5,640 points)
valgt som bedste svar 22 Aug, 2013 af Heidi Christensen

Hej Heidi,

Jeg vil tilslutte mig hvad Anders har skrevet til dig :)

Gør helt sikkert brug af de gratis online kurser vi udbyder, samt de videoer der ligger på vores e-copedia. 

Online kurser kan du tilmelde dig her og videoer kan du finde her ved at søge på relevante ord.

Desuden har vi nogle samarbejdspartnere, som eksempelvis tilbyder uddannelse i brug af e-conomic - du kan se mere her :)

Med venlig hilsen

Heidi Christensen

Online regnskabsprogram

besvaret 22 Aug, 2013 Spørgsmål af Heidi Christensen (18,930 points)
i gang× 2
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”