forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Hvordan 'renser' jeg min prøveversion

0
Jeg har en prøveversion til test for mulig anvendelse af API i vores POS system.

Nu har jeg 'leget' lidt rundt og er kommet en del ind i strukturen og systemets mulige anvendelser. Det ser lovende ud. Jeg vil gerne begynde forfra med at lave et lidt mindre 'rodet' system.

Hvordan gør jeg det?

Venligst

Christian Heyn

Nordic Trading & Service Aps.
spurgt 21 Aug, 2013 i Spørgsmål » e-conomic generelt af cheyn (440 points)
status opdateret 21 Aug, 2013 af Peter Friis

1 Svar

Hej Christian

 

Tak for dit indlæg

 

Du kan ikke slette/rydde en aftale. Du kan altså tage en ny demo aftale eller rigtig aftale alt efter hvad du har taget.

Hvis dit abonnement allerede er igang overfører jeg selvfølgelig dette til den nye aftale du tager :-)

 

Håber dette kan hjælpe dig i mål.

God dag :-)

 

Mvh.

Peter Friis

Online regnskabsprogram
 

besvaret 21 Aug, 2013 Spørgsmål af Peter Friis (24,160 points)
Jeg vil være meget glad hvis du ville gøre det for vores nuværende prøveaftale.

Vores nuværende aftalenummer er 747093.

Et passende brugernavn på en ny aftale ville være 'NTOS'.

Vi har også lagerstyringsmodul.

Venligst Christian
Hej igen Christian.

 

Hvad vil du helt præcist gerne jeg gør ? overfører abonnementet fra den gamle til den nye ?

Hvis det er det du mener. skal jeg bede om det gamle aftale nummer også :-)

 

God dag
Altså - Vi har en nuværende prøveaftaletil test med aftalenr. 747093.

Det er ikke mig der oprindeligt har oprettet prøveaftalen for at teste jeres API. Vi har skiftet programmør.

Men ja - Det nuværende abonnement skal vel overføres til den nye med lagerstyring.

Udskiftningen bunder udelukkende i at skaffe mig af med alle disse sammenrodede 'testvare', 'testprodukt' ... bogtførte fakturarer, kasseklade etc. skal væk - Helt ren så jeg kan opbygge en ny med mere ordnet realistisk opdeling i stil med varegruppe 'sko' vare 'eccosko' o.s.v.

Venligst Christian
Hej Christian

Du må meget gerne skrive en mail til info@e-conomic.dk så tager vi den derfra så vi ikke skal ligge alle din oplysninger her på forummet :-)

 

God weekend.
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”