forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Udskrift af bogført faktura uden billede/logo

0
Jeg har en brevskabelon, som er sat op med mit logo mv. så det ligner mit fortrykte brev papir. Den skabelon bruger jeg når jeg udsender en faktura via e-mail.

Jeg har også en brevskabelon uden logo, som jeg bruger når jeg selv skal udskrive fakturaen på mit brevpapir.

Men hvis fakturaen først er bogført med logo-versionen, ville jeg gerne have mulighed for at lave en udskrift hvor grafikelementerne er fjernet, så jeg kan bruge det fortrykte brevpapir.
spurgt 15 Aug, 2013 i Forslag » Fakturalayout af mbukh (140 points)
status opdateret 16 Aug, 2013 af Peter Friis

1 Svar

Hejsa

tak for din indlæg.

Jeg kan sagtens forstå din pointe og at det ville give mening. Jeg må dog sige at dette ikke er muligt, fordi når vi generer en faktura og den er bogført er det ikke muligt på nogen måde at ændre i det bogførte. Det er af sikkerhedsmæssige årsager at du ikke kan ændre i bogført matriale.

Håber dette giver mening.

God weekend.

Mvh.

Peter Friis

Online regnskabsprogram

besvaret 16 Aug, 2013 Forslag af Peter Friis (24,160 points)

Jeg har samme behov som Peter Friis, og må sige at jeg ikke forstår sikkerhedsargumentationen.

Muligheden for at printe en allerede bogført faktura uden logoet, er ikke ensbetydende med at man ændrer det bogførte. Det er blot en hjælpefunktion til præsentation af den samme faktura.

Mvh. Paolo Nesti Poggi

i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”