forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

kan ikke få moms på faktura

0
Hej.

Efter at have klikket ok til den nye momsmotor, da jeg jo udelukkende handler indland, er der ikke moms på mine fakturaer.

Alt har hidtil fungeret super, og jeg har ikke ændret på noget i forbindesle med den ny motor.
spurgt 6 Aug, 2013 i Spørgsmål » e-conomic generelt af jkservice (380 points)
status opdateret 16 Dec, 2013 af Philip Kofod-Nielsen

1 Svar

Bedste svar
Hejsa

Tak for dit indlæg :)

Når man har kørt den nye momsmotor igennem vil dine varegrupper måske være en smule ændret.

Hvis du prøver at gå til varegrupper og her se hvad konti der står i de forskellige kolonner. Hver kolonne skal gerne have konto i. Hver konto skal så også have en momskode på som passer til den kolonne.

F.eks.              Indland                   EU                      udland

Vargruppe    1010 - I25               1011 - EUEV       1012 - ABR

Det der står efter kontoen er momskoden.

Håber dette giver mening. Hvis ikke må du endelig skrive igen. Evt fang vores telefonsupport (8820 4841) da kan det godt kan være svært at forklare her over forummet.

God dag

Mvh.

Peter Friis

Online regnskabsprogram

besvaret 7 Aug, 2013 Spørgsmål af Peter Friis (24,160 points)
valgt som bedste svar 16 Dec, 2013 af Philip Kofod-Nielsen
i gang× 3
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”