forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Omsætningsstatistik sammenligning af 2 perioder på kundeniveau

0
Indenfor salg er der stort behov for sammenligning af kundernes omsætning mellem 2 perioder, for løbende at følge udviklingen i kundernes køb. Ligeledes er der behov for inkludering af "salg af enheder" og Bruttoavance.

Eksempelvis:

                               Omsætning                                 Omsætning

                          01.01.12 - 30.06.12                     01.01.13 - 30.06.12

 

Hvorfor kan jeg ikke få denne mulighed i e-conomics?

Jeg har > 3.000 kunder og det er ikke til at håndtere manuelt (via Excel).
spurgt 31 Jul, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af Salgschefen (220 points)
status opdateret 8 Aug, 2013 af Peter Friis

2 Svar

 
Bedste svar

Hej

Vi har en Business Intelligence app til e-cconomic, hvor du har denne mulighed. Du vil have helt op til 12 perioder du kan dele dine kunde(r)-grupper ind på ligeledes på den enkelte kunde.

På vores hjemmeside har vi lavet en lille video, hvor vi præsentere Business Intelligence appen:

http://www.itnvision.dk/hjaelp_til_impexvision/hjaelp-til-e-conomic-moduler#Business Intelligence

Appen indeholder en del funktioner som salgsstatistik, ordreoversigt, tilbudsoversigt, omsætning per leveringssted, provisionsberegning, 0-omsætningsvarer og meget mere.

 


Med venlig hilsen

Morten Holm-Pedersen

facebook.com/itnvision
besvaret 6 Aug, 2013 Forslag af mhp (3,540 points)
valgt som bedste svar 8 Aug, 2013 af Peter Friis
Hej

 

Tak for dit indlæg og forslag

 

Der er i øjeblikket ikke det store kig på rapporter. Så det er desværre ikke noget jeg tænker vil komme i den nærmeste fremtid. Jeg lader indlægget stå, så vi kan se om der er tilslutning til forslaget.

 

Jeg kan også se at Morten er kommet med et indspark til hvordan du evt kan gøre dette ved hjælp af en app de har udviklet. Tak Morten :-)

 

God dag.

 

Mvh.

Peter Friis

Online regnskabsprogram
 

besvaret 8 Aug, 2013 Forslag af Peter Friis (24,160 points)
i gang× 7
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”