Hej Martin
Tak for dit svar. Nu nævnte jeg anlægskartotek og periodiseringsmodulerne, men hvad med dimension-modulet, hvor en masse kunder har bogført poster på samme kontonummer, og tildelt et afdelingsnummer, så de derved kan få opdelt/overblik over, hvilke afdelinger, der har hvilke udgifter/regnskabsposter. Disse kunder vil miste hele historikken fra deres afdelingsregnskaber, hvis det opsiges, og denne opdeling er for manges vedkommende helt afgørende for, at de overhovedet har valgt e-conomic.
Herudover skal de bruge giga mængder af tid på at oprette nye kontonumre - formentlig tid der vil være langt over, hvad dimensions-modulet vil koste på flere år. Ergo, ser de sig nødsaget til at beholde dimensions-modulet, af ren og skær nød.
Jeg kan ikke helt komme på noget andet ord end ... bondefangeri. Jeg vil træde mig selv over tæerne, når jeg skal fortælle de kunder, som jeg har anbefalet e-conomic i forhold til afdelingsregnskab, at det forøvrigt lige kommer til at koste 600,- mere om året.
For nogen kan det virke som basører, de prisstigninger I kommer med, men når man allerede skal argumentere grundigt overfor nye kunder, hvorfor de skal betale 155,- pr. måned, for et regnskabssystem, når de kan se der er systemer der er gratis, bliver det ikke nemmere, når man skal til at forklare, at det koster dem tæt på 4.000,- om året, og så samtidig fortælle dem, at de ikke skal bruge superkladden - for den kan ikke håndtere hvad den skal kunne, ikke bruge lagermodulet, for det har sine begrænsninger og fejl i stor stil, ikke bruge projektstyringen, for det er for kompliceret og mangelfuldt .. ehmm gad vide hvad de så skal bruge e-conomic til, vil de formentlig spørge om .. og ja, jeg er ikke sikker på at jeg vil kunne svare dem.