Chat with us, powered by LiveChat Opret profil Log på forum Search this site Se de seneste forbedringer Hvordan sletter jeg alt det jeg indtil nu har lavet i Economic 0 Hej Forum Jeg skal arbejde med API på en testkonto af Economic. Andre har tidligere 'lavet rod' i opsætningen. Hvordan sletter jeg alt hvad andre tidligere har lavet i Economic så jeg kan begynde fra en frisk? Venligst Christian lukket spurgt 29 Jul, 2013 i Spørgsmål » Andet af cheyn (440 points) opdateret 4 Sep, 2013 af janklitsgaard Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. 1 Svar Bedste svar Hej Christian, Det er desværre ikke muligt at slette bogført data. Du er i stedet velkommen til at lukke din gamle aftale ned og oprette en ny fra vores hjemmeside. Hvis du har spørgsmål hertil, så fang mig på info@e-conomic.dk Med venlig hilsen Heidi Christensen Online regnskabsprogram e-conomic support - Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret besvaret 29 Jul, 2013 Spørgsmål af Heidi Christensen (18.9k points) valgt som bedste svar 20 Aug, 2013 af cheyn Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar.