Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Lidt om rapporter

0
1. I forbindelse med bl.a afslutninger kører jeg de samme rapporter igen og igen med fuldstændig ens parametre, blot med forskelligt datointerval.
Det vil være rigtig smart, hvis man kunne gemme lay-outet på disse rapporter i en rapportskabelonsamling, så man ikke behøver opfinde den dybe tallerken flere gange. Det kunne også give lidt historik til andre brugere af aftalen.

2. I mange af mine rapporter har jeg kun brug for totalerne. Det vil være rigtig smart, hvis et "flueben" kunne afgøre, om man kun ønskede totaler.
Eksemplevis bruger jeg omsætningsstatestikken til at bogføre vareforbrug efter, men da det er en driftig virksomhed, så fylder den adskillige sider. Jeg ved godt, det kan manipuleres væk i excel, men det ville gøre det hele nemmere.

3. Har en rapport/bilag flere/mange sider fylder den let nogle hundrede KB som pdf-fil. Når filen så bliver tilknyttet en postering, så ser det anderledes ud, for nu fylder den pludselig 10MB eller mere.
Måske skyldes det, at e-conomic adskiller siderne, måske ikke. Ikke bare er det spild af plads, men det er også hulens langsomt!

Mvh
Finn
i Forslag » Andet af (2.4k points)
status opdateret af 🔒

3 Svar

Hej Finn,

Vi har oplevet nogle af de samme udfordringer i forbindelse med rapportering fra e-conomic. Vi har derfor udviklet et cloud baseret Dashboard og Rapporteringsværktøj med fuld integration til e-conomic. Oven i hatten får du ovenikøbet et gratis state-of-the-art Budgetteringsværktøj som sikre overensstemmelse mellem driftsbudget, balancebudget og likviditetsbudget.

Jeg vil tro at vores Business Monitor vil afhjælpe dine udfordringer samt give dig en lang række andre spændende rapporteringsmuligheder.

Du kan se mere på www.businessmonitor.dk

Mvh

Keld

Forslag af (240 points)
Hej Finn

Jeg er helt med på udfordringerne i forbindelse med rapportering i e-conomic. Jeg kan ikke sige at dit ønske specifikt bliver opfyldt - men vi vurderer løbende vores rapporter og som det ser ud pt. dækker de 98% af alle behov - så er der nogle enkelte som desværre er yderligere udfordret i relation hertil. Det er der integrationer som dem Keld og andre som ham har udviklet - tak for input Keld. :)

Så desværre Finn - så bliver jeg nødsaget til at afvise dit forslag for nærværende da evt. ændringer med stor sandsynlighed ikke vil kunne peges direkte tilbage til enkelte forslag.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Hej Finn

Vi har bygget en app som kan hjælpe dig med din problemstilling. Du vil kunne se grafiske rapporter over dit salg på en række dimensioner automatisk opdateret hver dag.

Lige nu tilbyder vi en måned gratis uden nogen binding. Se mere på www.negovista.com

Med venlig hilsen

Flemming
Forslag af (300 points)