1. I forbindelse med bl.a afslutninger kører jeg de samme rapporter igen og igen med fuldstændig ens parametre, blot med forskelligt datointerval.
Det vil være rigtig smart, hvis man kunne gemme lay-outet på disse rapporter i en rapportskabelonsamling, så man ikke behøver opfinde den dybe tallerken flere gange. Det kunne også give lidt historik til andre brugere af aftalen.
2. I mange af mine rapporter har jeg kun brug for totalerne. Det vil være rigtig smart, hvis et "flueben" kunne afgøre, om man kun ønskede totaler.
Eksemplevis bruger jeg omsætningsstatestikken til at bogføre vareforbrug efter, men da det er en driftig virksomhed, så fylder den adskillige sider. Jeg ved godt, det kan manipuleres væk i excel, men det ville gøre det hele nemmere.
3. Har en rapport/bilag flere/mange sider fylder den let nogle hundrede KB som pdf-fil. Når filen så bliver tilknyttet en postering, så ser det anderledes ud, for nu fylder den pludselig 10MB eller mere.
Måske skyldes det, at e-conomic adskiller siderne, måske ikke. Ikke bare er det spild af plads, men det er også hulens langsomt!
Mvh
Finn