Chat with us, powered by LiveChat Opret profil Log på forum Search this site Se de seneste forbedringer Logon og husk kodeord 0 Min browser Firefox har tidligere husket mit kodeord til E-C. Det sker ikke mere. Hvilket trick skal jeg benytte for at det sker igen? Hilsen Christian. løst spurgt 27 Jul, 2013 i Spørgsmål » Andet af ctorp (2.1k points) status opdateret 29 Jul, 2013 af Heidi Christensen Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg. 1 Svar Hej Christian, Det er i dine browser indstillinger i Firefox du sætte dette op. Tryk på "Firefox" øverst til venstre i din browser. Dernæst tryk på "Indstillinger" og sørg for, at Firefox har tilladelse til at gemme formulardata under "Privatliv". Med venlig hilsen Heidi Christensen Online regnskabsprogram e-conomic support - Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret besvaret 29 Jul, 2013 Spørgsmål af Heidi Christensen (18.9k points) Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar.