forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Overskrift i kolonner med 2 linjer

0
Til E-conomic

Jeg foreslår, at der som en ekstra funktion kan vælges at overskriften i kolonner på fakturaer skrives på to linjer.
På denne måde, så vil en lang overskrift fylde mindre i bredden, og der vil være plads til flere kolonner eller større bredde til enkelte kolonner.
Dette skal selvfølgelig være en tilvalgsfunktion på niveau med "ombryd tekst".

God dag,
Sebastian
spurgt 21 Jul, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af SBQH (260 points)
status opdateret 13 Mar, 2014 af PeterLuthman

2 Svar

Hej Sebastian

Tak for dit indlæg!

Det kan jeg da sagtens se, villle kunne give mening. Skal dog ikke kunne sige om det er for specifikt i forhold til andre kunders behov, og om det dermed nogensinde vil blive prioriteret til udvikling. Tror jeg vil lade dit indlæg ligge lidt, og så kan andre give deres mening til kende, og så kan det være det er noget vi kigger på smiley.

Med venlig hilsen

Peter Luthman

Online regnskabsprogram

besvaret 22 Jul, 2013 Forslag af PeterLuthman (10,290 points)
Hej SBQH

Dit forslag er desværre ikke blevet prioriteret til vores prioriteringsmøde, derfor er det ikke noget, der ligger ligefor, at det vil blive udviklet. Jeg skal ikke udelukke, at det vil ske i fremtiden.

Håber du har forståelse herfor.

Med venlig hilsen

Peter Luthman

Online regnskabsprogram

besvaret 13 Mar, 2014 Forslag af PeterLuthman (10,290 points)
overvejes× 130
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”