Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Absurd faktura for brug af E-conomic?!

0
Er godt nok forvirret lige nu, og håber at en admin/supporter kan hjælpe mig videre.

Jeg oprettede for 1 måned siden en tråd, hvor jeg bad om hjælp til at forny mit abonnement, der havde kørt som demo i kort itd. Fik oplyst en mail-adresse hvortil jeg skulle sende mine log-in info, og dette gjorde jeg.
Herefter kunne jeg igen logge på mit E-conomic, og alt så fint ud.

Efterfølgende modtager jeg så en faktura på de "3,97 mdr. x 158" = 627,26 (784,08),- kr, med forfald "09.07.2013", altså i dag.
Nu går jeg så ind og forsøger at lave betalingen online, og bliver så mødt med en "Fakturaer til betaling" på ialt 1.986,75,- kr, hvilket jo er fuldstændig absurd.

Jeg ved ikke hvor det er gået galt, og hvorfor, men faktum er at jeg på ingen måde er tilfreds med pludselig at skulle betale næsten 2.000,- kr, for en faktura der lyder på under 800,- kr.

Hvem kontakter jeg herfra?
i Spørgsmål » Dimension (afdelinger) af (220 points)
status opdateret af

3 Svar

e-conomic, det er jo dem, der skal/vil have pengene. Hvis der er en fejl, er de de eneste, der kan rette.

Men hvorfor ikke blot betale det beløb, som fakturaen lyder på, og derefter kontakte e-conomic i morgen.
Spørgsmål af (26.5k points)
Tak for dit svar.

Det er også en mulighed, men vil gerne være sikker på at der er sket en fejl inden, så det ikke ender i et eller andet efterfølgene torvtrækkeri...
Spørgsmål af (220 points)
Hej Aze.

Det lyder meget underligt at der kommer et helt andet beløb frem når du går ind og vil betale.

Jeg vil meget gerne undersøge det - har bare lige brug for dit aftalenr. Du må meget gerne skrive det herinde, eller sende det til mig på info@e-conomic.dk

Så vil jeg straks slå det op, så vi kan finde en forklaring på det :)

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Spørgsmål af (13.4k points)
Tak for den hurtige respons.

 

En mail er på vej...
Selv tak.

Synes ikke jeg har modtaget noget endnu? Ved ikke om du har sendt den af sted? Ellers må du også meget gerne skrive aftalenr. herinde :)