forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Absurd faktura for brug af E-conomic?!

0
Er godt nok forvirret lige nu, og håber at en admin/supporter kan hjælpe mig videre.

Jeg oprettede for 1 måned siden en tråd, hvor jeg bad om hjælp til at forny mit abonnement, der havde kørt som demo i kort itd. Fik oplyst en mail-adresse hvortil jeg skulle sende mine log-in info, og dette gjorde jeg.
Herefter kunne jeg igen logge på mit E-conomic, og alt så fint ud.

Efterfølgende modtager jeg så en faktura på de "3,97 mdr. x 158" = 627,26 (784,08),- kr, med forfald "09.07.2013", altså i dag.
Nu går jeg så ind og forsøger at lave betalingen online, og bliver så mødt med en "Fakturaer til betaling" på ialt 1.986,75,- kr, hvilket jo er fuldstændig absurd.

Jeg ved ikke hvor det er gået galt, og hvorfor, men faktum er at jeg på ingen måde er tilfreds med pludselig at skulle betale næsten 2.000,- kr, for en faktura der lyder på under 800,- kr.

Hvem kontakter jeg herfra?
spurgt 9 Jul, 2013 i Spørgsmål » Abonnement af Aze (220 points)
status opdateret 16 Dec, 2013 af cwa

3 Svar

e-conomic, det er jo dem, der skal/vil have pengene. Hvis der er en fejl, er de de eneste, der kan rette.

Men hvorfor ikke blot betale det beløb, som fakturaen lyder på, og derefter kontakte e-conomic i morgen.
besvaret 9 Jul, 2013 Spørgsmål af Erik Jensen (24,170 points)
Tak for dit svar.

Det er også en mulighed, men vil gerne være sikker på at der er sket en fejl inden, så det ikke ender i et eller andet efterfølgene torvtrækkeri...
besvaret 10 Jul, 2013 Spørgsmål af Aze (220 points)
Hej Aze.

Det lyder meget underligt at der kommer et helt andet beløb frem når du går ind og vil betale.

Jeg vil meget gerne undersøge det - har bare lige brug for dit aftalenr. Du må meget gerne skrive det herinde, eller sende det til mig på info@e-conomic.dk

Så vil jeg straks slå det op, så vi kan finde en forklaring på det :)

Med venlig hilsen

Christina Heckmann

besvaret 10 Jul, 2013 Spørgsmål af christinaheckmann (13,440 points)
Tak for den hurtige respons.

 

En mail er på vej...
Selv tak.

Synes ikke jeg har modtaget noget endnu? Ved ikke om du har sendt den af sted? Ellers må du også meget gerne skrive aftalenr. herinde :)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”