Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




EAN faktura

0
En af mine kunder har mange kunder hvor de skal have en EAN-faktura. Hun har været inde og oprette kunden, og skal nu fakturere. Men den kommer frem og siger at den skal have en attention. Hun prøver så at taste en attention ind, men det må hun ikke.

Kan man ikke rette/tilføje i attention når man har oprettet en kunde?
i Spørgsmål » Andet af (140 points)
status opdateret af

1 Svar

Hej Pia.

Tak for dit indlæg.

Når man har været inde og oprette kunden, så kan man godt ligge en attention/deres ref. på. Det skal bare gøre på en lidt anden måde, end når man gør det ved oprettelsen af kunden.

Du skal nemlig ind og oprette attention/deres ref. som en kontaktperson, også vælge den til på din kunde.

Jeg har denne guide der viser dig hvordan du opretter en kontaktperson

Vi har også denne guide der viser hvordan du får lagt attentionpersonen på din kunde

Når du har lagt den på, og du bogfør/sender din faktura, så vil automatisk stå til at sende som EAN :)

Håber det kan hjælpe dig videre.


<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Spørgsmål af (13.4k points)