Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




ændring af faktura skabelon - hjælp !

0

kunne ikke lige finde nogen hjælp til at ændre fakturaskabelonen så den passer tll mit brevpapir.

det ser ud som om man ikke kan vælge at udelade boksen hvor der i demoversion står "design og layout danmark aps" - mit fortrykte brevpapir har allerede denne tekst og den skal bare slettes, men feltet lader sig ikke redigere.

det samme gælder for firmaoplysninger i bunden hvor jeg har fortrykt disse oplysninger. jeg sender ikke fakturaer ud med giro kort.

håber nogen kan hjælpe mig.

vh

klaus

i Spørgsmål » Salg af (120 points)
opdateret af

1 Svar

Hej Klaus.

Tak for dit indlæg.

Når du står inde på dit layout og klikker på den der hedder "Vis med demotal" så vil den bare kommer frem med fiktive oplysninger, som bl.a. oppe i toppen "Design og layout danmark aps". Det er så der dit firmanavn vil komme til at stå, når du laver en rigtig faktura til en kunde.

Det er selvfølgelig muligt at få dette fjerne. Jeg har denne guide der viser dig hvordan du får fjernet det inde fra din brevskabelon.

Grunden til du ikke kan gå ind og redigere i det, må være fordi du er kommet ind på selve skabelonen, og ikke ind på din brevskabelon.

Når du er inde og fjerne dit firmanavn, så står du inde på brevskabelonen, og der ligger også elementet med dine egne firmaoplysninger, som du kan gå ind og gøre inaktiv eller slette :)

Håber det giver mening og det lykkes dig at få det fjernet - ellers er du meget velkommen til at skrive til info@e-conomic.dk


<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Spørgsmål af (13.4k points)