Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ny pris i varekartotek

0
Hejsa,

jeg savner en funktion til opdatering af priser. Man har oprettet sin ordre med den pris varen nu en gang er oprettet i varekartoteket med. Men man finder så ud af at den pris faktisk skal ændres. Så skal man både ændre det i den aktuelle ordre og bagefter ind i varekartoteket og finde varen og ændre prisen der også.

Der ville det være en stor hjælp hvis der lige poppede en boks op og spurgte om man ville ændre prisen i varekartoteket også. Eller en lille boks hvor man kan sætte et flueben i, "opdater pris i varekartoket".

Så ville man slippe for det dobbelt arbejde det jo er at ændre prisen flere steder.

For mit vedkommende ville det være en meget stor hjælp da jeg tit ikke kender prisen på mine varer før de er produceret.

Jeg lægger så til en start en fiktiv pris ind på 10 kr. f.eks. og må derefter ændre alle varenumre til den rigtige pris når jeg kender prisen på det jeg har produceret.

Vil dette være en mulig ændrig at få gennemført?

 

Med venlig hilsen

Torben Pryds
i Forslag » Andet af (230 points)
status opdateret af

2 Svar

Hej Torben.

Tak for dit indlæg.

Jeg kan godt se at i lige dit tilfælde der vil dette være super smart.

Jeg må sige at jeg ikke har hørt om lignende før, derfor vil jeg meget gerne lade dit forslag stå, så andre bruger at stemme på det.

Dette hjælper os til at se hvor stor interesse der er for dette - og om dette skal prioriteres som en ny funktion :)

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Forslag af (13.4k points)
opdateret af
Hej Torben.

Nu har dit forslag ligget herinde noget tid, men der har desværre ikke været den store interesse for for.

Derfor kommer dette forslag ikke med videre.

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Forslag af (13.4k points)