Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Lille abonnement

0
Hej

Jeg kunne godt tænke mig muligheden for et abonnement, hvor man betaler for antal posteringer. Til den lille virksomhed (f.eks. holdingselskab eller ejendomsselskab), som har få posteringer og kun laver regnskab een gang om året.

F.eks. 2 kr./postering evt. med en klippekortsordning, således man betaler forud. Der kunne være et lille oprettelsesgebyr på f.eks. 50 kr.

 

Mvh Anja
i Forslag » Andet af (480 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Anja

Vi evaluerer løbende på vores prisstruktur og overvejelser ala dem du foreslår her er også på bordet i den forbindelse - om der sker noget på den front er en strategisk beslutning på bestyrelsesniveau og ikke noget jeg på nogen måde kan forholde mig konkrert til.

Så jeg afviser dit forslag - ikke fordi jeg ikke anerkender det - men simpelthen fordi det vedrører en del af forretningen som har et andet beslutningsorgan end vores udvikling af programmet.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Hvor langt er i kommet i processen med miniabonnement?
Hej

 

Vil høre om i er kommet nærmere en mulighed for dette. Tiden nærmer sig igen til udarbejdelse af små regnskaber. Det kunne evt. være en mulighed kun for administratorer.

 

Mvh Anja
Forslag af (480 points)
Hej Anja

Lige for nærværende er vi ikke kommet tættere på - men jeg skal anmode dig om at kontakte vores A-team som vil være i stand til at fortælle dig mere om de muligheder de kan tilbyde dig som administrator.