Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Noter i e-conomic

+1
Hej med jer

Jeg efterlyser lidt et tydeligere ikon inde i e-conomic. Det drejer sig om ikonet "noter".

Er det mon muligt, at dette ikon kan få en farve, et hak eller noget andet, når der er en note på en debitor?

Ligesom der fx er et grønt hak ved abonnementer, når folk har et abonnement.

Dette vil gøre det nemmere, når man skal sidde og tjekke en hel masse debitorer for eventuelle noter.

Vi bruger det, når der er noget, vi specielt skal være opmærksomme på med pågældende debitor, men kan godt komme til at glemme at gå ind og kigge i noter, om der skulle stå noget. Hvis der er noget vigtigt, man skal huske, ville det være super, hvis ikonet lige kunne markeres med noget, så man hurtigt kan se, at der rent faktisk er en note på debitor.

 

Mvh.

Karina Juul Folsing
i Spørgsmål » Andet af (130 points)
gen-kategoriseret af 🔒

1 Svar

Hej Karina

Det har vi allerede.

Hvis du opretter en note på en debitor i e-conomic så vil du se på noteknappen at den får en lille blå streg såfremt der er tale om en note uden opfølgning - opretter du en note med en opfølgningsdato og denne overskrides vil noteknappen være markeret med en lille rød streg.

Jeg medgiver at det ikke er verdens mest tydelige markering - men det er det vi har valgt at gøre.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)
Kære Lasse

 

Det kan jeg da godt se, nu du siger det. Er ked af jeg ikke har set bedre efter.

Tusind tak for svaret. Når man ved det, kan man jo godt se forskel:-).

 

Mvh.

Karina Juul Folsing

Hej Karina

Jeg er bare glad for at du fandt det smiley

Rigtig god dag

Hej Lasse og Karina

Nu er der selvfølgelig gået noget tid, men har den markering ikke ændret sig til at være ikkeeksisterende?

Hvis ikke, er det muligt at I kan uddybe hvordan jeg finder markeringerne?

Mvh Neel
Hej Neel
Den har skiftet karakter - det er helt korrekt - den er nu præsenteret ved et faktisk tal, men du kan ikke længere se den direkte i oversigten, men skal trykke på flere ude til højre.
Så kan du se hvor mange noter der er på kunden.