forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Forslag til visning af budget under top 5

+1
Det ville være super at kunne se budget under top 5 visningen under Faktura fanebladet.
spurgt 20 Jun, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af Christian Hoffmeyer (880 points)
status opdateret 20 Jun, 2013 af Lasse Bager

1 Svar

Hej Christian

Det er et helt reelt ønske - lige nu har vi noget andet i støbeskeen på den konto - så jeg vil afvise dit forslag lige nu og se om ikke det løser sig når det vi arbejder på lander.

Beklager jeg er så direkte - men da jeg ved at det ikke er et område vi prioriterer på denne side af Q3 afviser jeg det allerede nu.

Med venlig hilsen

Lasse Bager

Online regnskabsprogram

besvaret 20 Jun, 2013 Forslag af Lasse Bager (34,940 points)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”