forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Mulighed for ændringer i oversigterne

0
Jeg syntes der mangler en fleksibilitet i at selv at kunne vælge hvilke oplysinger man vil se på de oversigter der ligger i systemet.

F. eks under varekartoteket har i lavet følgende "overskrifter":

Nr.  Navn  Gruppe  Salgspris  Kostpris  På lager  I ordre  Til rådighed  Bestilt

Her kunne jeg rigtig godt tænke mig at udskifte Gruppe med Kategori i stedet.

Er det mon muligt og så har jeg bare ikke opdaget hvordan??

Hilsen

Stine
spurgt 20 Jun, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af Stine Asby Andersen (220 points)
gen-kategoriseret 20 Jun, 2013 af Lasse Bager

1 Svar

Hej Stine

Det er desværre ikke en mulighed - det er ikke redigerbare felter.

Behovet for at præsentere den information er minimal da vores kategori og varianter ikke benyttes i særligt stort omfang af vores lagerkunder - så da vi udvikler til alle har konkret vurderet hvad der er mest behov for af information.

Vi anerkender selvfølgelig ønsket om en sådan ændring - men det vil være et fåtal af vores brugere som har dette behov.

Med venlig hilsen

Lasse Bager

Online regnskabsprogram

besvaret 20 Jun, 2013 Forslag af Lasse Bager (34,940 points)
overvejes× 106
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”