forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Kan ikke se sendt faktura i "Igangværende faktura"

0
MYSTISK!!

Jeg har netop sendt en faktura til en kunde. Jeg kan se i mit debitorkartotek at beløbet står der.

Mail med faktura er tilsendt kunden. Det er jeg sikker på, fordi jeg satte mig selv bbc.

Jeg kan ikke se faktura under "Igangværende faktura". Hvad pokker gør jeg ikke rigtig??????

 

CB
spurgt 17 Jun, 2013 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Bley (230 points)
status opdateret 17 Jun, 2013 af christinaheckmann

1 Svar

Hej,

Tak for dit indlæg.

Når du har sendt en faktura af sted, så forsvinder den under "Igangværende fakturaer", og ender i dit "Arkiv".

Så det er rigtig nok at den ikke ligger derinde mere, og som du skriver at du kan se den i dit debitorkartotek :)

Med venlig hilsen

Christina Heckmann

besvaret 17 Jun, 2013 Spørgsmål af christinaheckmann (13,440 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”